środa, 4 listopada 2015

"Przyjemne zaskoczenie"

Witajcie!
Musze sie wam pochwalić! Ale mam cudownego chłopaka!
Już tydzień jestem chora i dosłownie umieram bo mam totalnie dość i do tego jeszcze praca. Koszmar. Za to mój skarb nie dość, że gdy odbierałam go z peronu czekał na mnie z prześliczną dłuuugą  różą...

...to jeszcze zafundował mi dwa dni totalnego leżenia w łóżku i dochodzenia do siebie!
On gotował, sprzątał, opiekował się, dotrzymywał towarzystwa znosił moje humorki (co nie jest łatwe) bez jęknięcia, parzył herbatki z cytrynką. Był cudowny. Mało który mężczyzna jest taki opiekuńczy zwłaszcza sam od siebie. Jestem z niego dumna. Fajnie jest mieć kogoś, kto ci pomoże wesprze no i zaopiekuje tak sam od siebie, gdzie ty tylko leżysz i zajmujesz sie ewentualnie sobą (w łóżku, bo jest zakaz wychodzenia z wyrka, prócz za potrzebą). Gdzie nie musisz o nic prosić, a ten ktoś daje to z własnego serduszka. Fantastyczne uczucie.


W takich chwilach najbardziej czuć czyjąś miłość i dobroć. Miło mnie tym zaskoczył z resztą już nei pierwszy raz i chyba zakochałam się w nim od nowa :)
A wy? Jesteście szczęśliwie zakochane? Wasi mężczyźni tez się tak czule wami opiekują? Zaskakują was?
Ps. Dziękuję wam za komentarze. Co do wyglądu bloga postaram sie w wolnym dniu coś o nim pomyśleć. Może chcecie mi coś doradzić?

Arienn <3

18 komentarzy:

  1. zazdroszczę chłopaka !

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oja, mega masz chłopaka, takiego trzymaj przy sobie i nie puszczaj!:*
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  3. z wygladem bloga - uprosc go po prostu, lisce w tle sa takie nijakie, zmien czcionki, poogladaj inne blogi i sei zainspiruj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź :) jak tylko bd mieć więcej wolnego przysiade nad tym :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę chłopaka :) Fajne takie niespodzianki.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwspanialsze uczucie to być oczkiem w głowie chłopaka. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś w tak super związku :)

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szanuj go ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa! naprawdę:) Ja tak, mogę śmiało powiedzieć ze jestem zakochana i kochana przez niego:) w każdej sytuacji to okazuje - i o to chodzi :) Wczoraj wracając z uczelni, w domu zastałam spagetti które mi przywiózł zebym miała co dobrego zjeść( a wie ze kocham spagetti), umęczony po 10 godzinach pracy, ugotował i przywiózł <3 małe rzeczy a cieszą ;) Grunt to być szczęśliwym, wtedy lepiej sie patrzy na swiat :)

    Proszę o kliniecie tutaj oraz...:))
    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah spagetti :D to główne danie w menu mojego chłopaka <3
      Cieszę sie, ze masz takiego mężczyznę obok siebie :P Bo ciężko trafić na takich :P

      Usuń
  9. Chyba fajnie mieć taką osobą :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna róża :3 Oj, to świetne, gdy jest się chorym, a bliska ci osoba opiekuje się tobą.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci prezent chłopak sprezentował, to urocze że tak się z tego cieszysz i w dodatku dzielisz się tym na blogu :D /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, aż miło się czyta, że masz taką wspaniałą osobę obok siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, ale natrafiłaś na SKARB! Cudownie :) Cieszę się Twoim szczęściem i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń