poniedziałek, 2 listopada 2015

"Next stage of Life"

Witajcie!
Jestem Arienn, a to jest mój blog! Nareszcie! Jest to moja pierwsza przygoda z blogowaniem. Zawsze gdy czytam i patrze na wasze blogi ogarnia mnie te uczucie "jej jak fajnie też chciałabym się podzielić przeżyciami ze światem" no i w końcu się z mobilizowałam i założyłam blog.


Głównym powodem było to, że zaczynam nowy etap w swoim życiu. Otóż wkraczam w prawdziwą dorosłość i niezależność. Zawsze mi na tym zależało, a teraz mam okazje się sprawdzić i wykazać. Nabrać siły, odwagi i pewności siebie.
Brać pełną odpowiedzialność za swoje decyzje, bo właśnie przeprowadziłam sie na swój mały kącik! O tak! Dom jest duży. Należy do mojego chłopaka, który aktualnie jest na studiach i przyjeżdża tylko na weekendy. Także od poniedziałku do piątku mieszkam sama ze swoim cztero miesięcznym kociakiem, któremu z pewnością poświecę nie jeden osobny post. 

 Aria-głównie od jej imienia wywodzi się nazwa bloga.

Dom znajduje się na wsi, ale jest i tak tylko chwilowym miejscem zamieszkania by sprawdzić czy sobie sama poradzę. Potem będę myśleć o czymś w mieście, bo nie przeżyje długo bez sklepów z ciuchami czy butików jak i kawiarni, a stąd jest spory kawałek do miasta.
Aktualnie jestem w trakcie meblowania swojego nowego pokoju (a może raczej wyposażania go) tak bym czuła się w nim jak u siebie. Bo to jest najważniejsze. Ostatnio kupiłam sobie parę tak zwanych dupereli, które pokaże w kolejnym poście. W tym wyjątkową szafę. Pierwszy raz się z taką spotkałam.

Wracając jeszcze do bloga. Chciałabym dzielić się na nim swoim życiem, nowinkami, swoim zdaniem, recenzjami, poradami. Mam nadzieje, że wytrwam i przygoda ta nie okaże się krótką tu na blogu jak i w samodzielnym dorosłym życiu.

Pozdrawiam was serdecznie! I zapraszam do odwiedzin!
Arienn <3

18 komentarzy:

  1. Posiadam Nikona D5100 a do niego 5 obiektywów, i to one oraz odpowiednie ustawienia tworzą te zdjęcia ;) A drugą sprawą jest to, że należy pamiętać, że tego typu aparat sam tych zdjęć nie robi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah to oczywiste :D ale by oddac piekno dobrego ujecia trzeba miec aparat ktory zrobi zdjecie najblizsze zywemu widokowi :))

      Usuń
  2. Cudowny post!
    Zapraszam do siebie
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze powodzenia w prowadzeniu bloga ! ja sama nie chcialabym mieszkać :(
    zapraszam do obserwacji mojego bloga :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle:D chociaz czasem brakuje towarzystwa ale 9h w pracy robi swoje:p plus rozmowy na skype czy fb :))
      Dziekuje przyda sie:)
      Masz swietny blog:*

      Usuń
  4. dawaj koteła do miziania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D ona do tego nadaje sie doskonale :D

      Usuń
  5. Piękny kociak, sama mam dwa domowe i dwa na ogrodzie. Kocie szaleństwo. ;D
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim kolejnym kociakiem zdecydowanie musi być Pers :D

      Usuń
  6. Zycze powodzenia i z blogiem i z mieszkaniem samemu :)


    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. no no witamy ;)
    trochę szkoda,że cały tydzień jesteś sama - może się człowiek zanudzić :p
    ale jak prawie cały dzień pracujesz to tak tego nie odczuwasz :p
    Kotek cudowny ♥
    na pewno tutaj zajrzę jeszcze nie raz ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w blogosferze! Mam dla ciebie radę - zmień trochę wygląd bloga ;) miłego dnia !

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P ten jest tak na start :P z czasem na pewno wykombinuje coś lepszego :)

      Usuń
  9. Śliczny kotek <3
    zapraszam do obserwacji : http://czasnacos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm...Życzę powodzenia :))) Śliczny ten 4 miesięczny kotek <3

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia z blogowaniem :D zobaczysz jaka to jest ciężka praca :D
    Zapraszam do siebie ;) . Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. ... trzymam kciuki! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń