niedziela, 8 listopada 2015

"Niespodziewany gość"

Cześć!
Właśnie wracam z  pracy, dziś druga zmiana. Nienawidzę dwójek. Cały dzień jak i wieczór spędzasz w pracy zamiast z rodziną, ukochanym czy z kotem, pod kocykiem z gorącą czekolada i serialem w tv. No ale cóż uroki pracy w systemie. Trzeba zacisnąć zęby, odpękać weekend dwójek i odliczać dni do wypłaty, bo dopiero wtedy praca nabiera sensu i znaczenia :D
Wracając do tematu szybkiego postu to tak.. Wczoraj gdy siedziałam sobie w salonie przed pracą (z kicia na kolanach i ciepłą herbatą w ręce) usłyszałam tętent kopyt gdzieś w pobliżu. A że uwielbiam konie lecę do okna by to sprawdzić i moim oczom okazują się dwa koniki!! Wbiegły mi na podwórko i rżały wesoło. Oczywiście konie należą do sąsiada który mieszka obok. Często się zdarza, że koniki zrywają sie z pastwiska zaraz za moim ogrodzeniem i kłusują sobie swobodnie po okolicy. Najmłodszemu z nich udało mi sie zrobić parę zdjęć.



Zobaczcie jaki jest juz duży! Jeszcze w lipcu, tego roku karmiłam go jabłuszkami i był taki malutki, a teraz proszę... jak one szybko rosną.
Ogólnie jestem pasjonatką koni. Kiedyś bardzo się nimi interesowałam do tego stopnia, że chciałam zapisać się do szkółki jeździeckiej. Z racji tego, że niedaleko miałam stadninę koni, pomysł wydawał sie realny ale los miał wobec mnie inne plany. Więc po prostu jeżdżę czasem tam z wizytą, podrapać jakiegoś konika za uchem, pogłaskać po pyszczku czy najbardziej zaznajomionemu dać buziaka w pyszczek. Poczuć na sobie powietrze gdy parska ci w dłoń lub policzek. Konie to niesamowite stworzenia. Pełne gracji i z klasą. Jest w nich coś pięknego. 


Zawsze chciałam mieć swoją stajnie. Moim marzeniem było brać udział w wyścigach. Teraz znów dzięki tym konikom sąsiada, moje marzenia sprzed kilku lat, jakby znów nabrały barw i znaczenia. I myślę czy od wiosny nie zapisać sie do szkółki jeździeckiej. I spełnić jedno z wielu swoich marzeń. Te najbardziej wymarzone. 


 Pasjonatom koni polecam grę Owlientu "howrse" też tam czasem zaglądam.

A wy kochacie te zwierzęta? Macie jakieś stajnie w pobliżu? A może same jeździcie konno?

Pozdrawiam was cieplutko!
Arienn

17 komentarzy:

  1. Witaj !! Po pierwsze bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz ♥
    Kocham zwierzęta, wszystkie, mam w domu psa, papugi i pająka :)
    Mieszkam w mieście, więc na więcej nie mogę już sobie pozwolić.

    Wspaniale, ze masz takiego sąsiada :) cudne zdjęcie !!!

    Miłego dnia,
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś grałam w Howrse :) jaka miła niespodzianka :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. oj też jak kiedyś byłam mała chciałam mieć stajnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłabym żyć bez zwierząt, aktualnie mam 4 koty. Dwa w domu, a dwa na ogrodzie. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Konie są naprawdę niesamowite :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam konie <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci spodobał się nasz blog zaobserwuj-chętnie się odwdzięczymy :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Konie są bardzo ładne. Moja ciocia ma własne konie i dawniej często do niej jeździłam. Teraz już nie ma tle czasu.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie to moja największa pasja od najmłodszych lat :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są konie, pamiętam, że jak byłam mała, to dziadek miał konia - był siwy i stary, ale bardzo fajny :)) Pamiętam, jak jeździłam na wozie do pobliskiej wsi do mojej prababci... Piękne czasy dzieciństwa :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jeżdżę na koniu,ale w mojej miejscowości jest stadnina,która cieszy się popularnością :)
    zapraszam♥ :
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się bardzo zdjęcia i ogółem cały post, ale muszę się przyznać, że się trochę boję koni :D

    /chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna taka miła odskocznia w pracy :D/K

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11/10/2015

    Nie mam konika, ani żadnej w pobliżu szkółki jeździeckiej :( Ale fakt konie to bardzo dobre, miłe, przytulne zwierzątka :)
    http://pamietnikprzyjacielem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super konik! Konie to suuuper mądre stworzenia! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci dobrze! :-)

    Ja mieszkam w mieście, ale w pobliskim parku czasem widuję koniki. :-)

    OdpowiedzUsuń