poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Witam z powrotem!

Witajcie
Dziś znów wracamy do gry! Przez ten długi okres czasu gdy mnie tu nie było, wiele się zmieniło i wydarzyło w moim życiu. Być może nie uda mi się wszystkiego nadrobić ale będę próbować!
Zawiesiłam blog dlatego ze nie miałam zbyt wiele czasu, a może nawet i pomysłów na blogowanie. Bardzo przeszkadzał mi też brak możliwości wykonywania jakościowo dobrych zdjęć. No bo, co to za blog bez zdjęć. Przekonałam się również że blogowanie, to ciężka i przede wszystkim czasochłonna praca. A ja jeśli już czegoś się podejmuje to muszę robić to dobrze lub wcale. Zatem brak możliwości robienia pięknych zdjęć mnie zniechęcił.

Teraz gdy ten jeden problem mam z głowy postanowiłam reaktywować to co zaczęłam.
Jednakże większy wpływ na to miała tęsknota za blogiem i chęć podzielenia się przeżyciami z innymi. A było ich wiele i wciąż przybywa.
Problem ze zdjęciami rozwiązał mi mój nowy LG G4. Nie myślcie, że kupiłam telefon tylko po to by robić dobre zdjęcia na bloga. Bo to nie tak.
Ten rok jest rokiem przełomowych zmian. Zaczęło się właśnie od G4 z tej racji, że potrzebowałam nowego telefonu uznałam, że dobrą inwestycją skoro i tak już musiałam zainwestować jest zakup telefonu z bardzo dobrym aparatem.
Z resztą sami się przekonajcie.













Radzi sobie dosć dobrze nawet w słabszych warunkach.












Odkąd dowiedziałam sie co to aparat i do czego słuzy pokochałam robienie zdjęć. Uchwycanie pięknych, ciekawych, często zabawnych momentów jest moja pasją. A teraz mogę robić zdjęcia zawsze i wszędzie bez obaw ze zapomniałam spakować aparat... 

A wy? Lubicie robić zdjęcia?

14 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam i zastanawiam się czy nie zainwestować w porządny sprzęt i zająć się tym na poważnie ;)
    piękne zdjęcia ^^ miło się oglądało :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę o tym od dłuzszego czasu :)
      Dziękuje za odwiedziny :*

      Usuń
  2. Zdjęcia kwiatów piękne ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj, a ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wróciłam do blogowania po dość sporej przerwie. Teraz podczas wakacji pomyślałam że warto by spróbować od nowa skoro mam tyle wolnego czasu. Życzę powodzenia i dużo sukcesów! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) nie poddawaj się, rób to co kochasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam kciuki za dobry powrót, świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, martini-ty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię patrzeć na ładne rzeczy... no i mam (T^T)
    Te zdjęcia są cudowne.
    Mój dzień został zrobiony. Dziękuję

    Jedno przypomina mi tapetę windowsa XDDD

    Pozdrawiam, obserwuję :>
    https://czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie skojarzenie :D
      Dziekuje równiez :*

      Usuń
  10. Śliczny psiak! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń