środa, 10 sierpnia 2016

Urodzinkowy weekend

Witajcie!
Ten weekend był mega wyjątkowy. Otóż swoje 20 urodziny obchodziła moja najlepsza koleżanka z pacy! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Razem z Eweliną (druga koleżanka z pracy) wybrałyśmy sie w piątek na zakupy po prezenty. Co się okazało? Żadna z nas nie nadawała sie do kupowania prezentów :D Było dużo pomysłów i wiele możliwości. Ogółem czekał nas ciężki orzeszek do zgryzienia. Na szczęście po jakichś dwóch godzinkach łażenia po całym mieście, zaglądaniu do każdego sklepu i przeszukiwaniu każdej półki sklepowej nasz orzech został rozgryziony. Nie obyło sie także bez wypicia ulubionej Latte w kawiarence.


Po zakupach odebrałam swojego ukochanego z peronu, który jak to czasem bywa powitał mnie znów ogromną czerwoną różą.
To takie cudowne otrzymać kwiat za nic od tak po prostu z serca :) Reszte piątkowego wieczoru spędziłam z gazetką w ręce i avonem. Zamówienie znów okazało sie wielkie. To już prawdziwe Avonowskie uzależnienie!




Urodzinowa sobota na działce minęła zdecydowanie zbyt szybko. Mimo słabej pogody grill sie udał, było mega zabawnie i choć było nas zaledwie sześcioro to imprezkę zaliczam do jak najbardziej udanych. Zwłaszcza, że wydarzyło sie coś niesamowitego. Bo nasza koleżanka została NARZECZONA! To było chyba dla wszystkich niespodziewane! A niespodziewane zaręczyny zawsze są najlepsze! Ważne jest również to, że prezenty jednak sie udały i cieszyły wielkim powodzeniem, zwłaszcza wśród chłopaków. Szkoda tylko ze nie mam żadnych wspólnych zdjęć. :(
A oto prezenty.





18 komentarzy:

  1. Widzę, że miałaś udany weekend :D Słodki misio ;D Masz rację to świetne uczucie dostać róże tak po prostu :)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda własnie że nie macie zdjęć napewno to by była świetna pamiątka :D ale ciesze się że weekend udany :D a misiek uroczy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że miałaś udany weekend :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukanie idealnego prezentu ZAWSZE jest trudne hahah Niby jest sporo pomysłów ale zawsze jest ta niepewność. Ostatnio również mam obsesję na punkcie Avonu ehh
    Bardzo fajny prezent :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również w tym roku 20 urodziny :D Wszystkiego najlepszego dla koleżanki!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że minął Ci weekend bardzo przyjemnie ;) życzę wiecej takich cudownych chwil ;)
    zadowolona jestes z zamówienia? :) jestem takze konsultantką w Avonie dlatego rozumiem Twoje zakupowe szaleństwo :)

    serdecznie zapraszam http://violastyl.blogspot.com/2016/08/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że weekend Ci minął radośnie! Wszystkiego najlepszego dla koleżanki!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ciekawie spędziłaś czas :) Ile cudeniek-kosmetyków. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że miałaś ciekawy weekend :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś cudowny weekend. A te zaręczyny o boziu.. rzeczywiście najlepsze są niespodziewane. Masz rację ze dostanie róży tak po prostu jest cudownym uczuciem. Ajne prezenty. Wszystkiego najlepszego dla Twojej koleżanki :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8/11/2016

    Fajnie, że impreza się udała i tylko pogratulować koleżance ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Przejrzysty wygląd i zdjęcia. Podoba mi się tutaj!♥ Obserwuję, może rewanż?

    Pozdrawiam Last Dream *klikk*

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc weekend udany. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Weekend udany :D to widać po zdjęciach, też napiłabym się tej pysznej kawy :) super prezent, sama chciałabym taki dostać :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śpędziłaś super weekend:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  16. To był z pewnością udany weekend, oby więcej takich.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń